Ockelbo-lägret 15-19/6 - 24

Äntligen är anmälan öppen till sommarens roligaste gymnastik-vecka!

Dags för det traditionella gymnastiklägret i Ockelbo (Åbyggeby skola)

15-19 juni 2024!

Till sommarens läger är Sandvikens Gymnastikavdelningar (SGA) arrangörer och vi bjuder in gymnaster som tillhör en av Gymnastikförbundets medlemsföreningar och är född 2009 – 2014 (10-15 år). Födda 2008 och 2015 i mån av plats.

Har du frågor? Kontakta SGA:s kansli på 026-272301 eller på mail: gymnastik@sgakansliet.se

För vem:
För dig som är gymnast i en av Gymnastikförbundets medlemsföreningar och är född 2009 – 2014 (10-15 år). Födda 2008 och 2015 i mån av plats.

Pris:
Priset för lägret är endast 2000 kr, inkl. logi och mat och ska vara betald senast den 31 maj. Även en lägertröja ingår i lägeravgiften. Ange storlek vid anmälan. (Se valbara storlekar längst ner till höger) Vid ev. återbud återbetalas ovanstående belopp (minus 200 kr kr) om återbudet sker innan den 31 maj. Sker återbudet under vecka 23 återbetalas 50% av avgiften. Sker återbudet senare än en vecka före lägret återbetalas ingen avgift. Om återbud sker pga. av sjukdom med läkarintyg återbetalas hela lägeravgiften (minus 200 kr)

Logi och mat:
Logi sker i skolsalar, så tag med egen madrass (max 90 cm bred) och sovsäck/täcke. Mat serveras 3 gånger om dagen, samt kvällsmacka o mjölk.

Program:
Massor med gymnastik i olika former, blandat med allt från bad och lekar, utmaningar och sånger.

Tider:
Samling sker lördagen den 15 juni kl. 13.00-14.00 vid Åbyggeby skola i Ockelbo. Lägret slutar onsdagen den 19 juni kl. 15.00 med en uppvisning med alla deltagarna. Vägbeskrivning kommer att finnas med i PM som anmälda deltagare får under vecka 22-23.

Inriktning:
Detta är ett breddläger (ej ett elitläger) där alla deltagare får prova på alla de olika redskapen som finns inom gymnastiken.

Resor:
Resa till och från lägret sker individuellt.

Anmälan:
Sker via formuläret nedan.

OBS! Ange ev. Allergier i anmälan.

Eventuellt återbud SKA lämnas till SGA:s kansliet på tfn 026-272301 eller via mail till: gymnastik@sgakansliet.se.

Övrigt:
PM kommer att skickas ut till anmälda deltagare under vecka 22-23.

Kansli:
Sandvikens Gymnastikavdelningar, Sätragatan 15, 81161 Sandviken

Lägertröjorna finns i dessa storlekar:

XS

Välj storlek nedan

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Allergier/specialkost *
Kommentera vid behov av specialkost
Jag godkänner att min barn får vara med på bild *
Storlek på T-shirt *
Personuppgifter